Tuesday, May 25, 2004

do you wine?

...here i am so long
and there's nothing in this world
i can do
until you're back here, baby
miss you
want you
need you so
you are the one
and i can't let you go...

bbmak - back here

say, you haven't met this friend of yours for quite some time and one day, you came across him at a petrol station. he smiled at you and waved cheerfully. you stood frozen, and barely breathing. you couldn't help ignoring him coz you didn't want it to be that obvious that you're speechless. and your breathing only came to normal when he's out of sight. and you didn't even say hi. what's going on? jawapannya selepas ini, haha

baru je bukak puasa. dah 2 hari aku berbuka dengan roti sapu mayonis. okla tu, takdela tak buka apa-apa. ape lagi, pose ganti la. aku belum rajin lagi nak wat pose isnin khamis tu, hehe. nak wat camne, kerjaya tak mengizinkan aku bermanja dengan mak aku mintak masak buka best-best. cheh. tinggal 3 hari je lagi. pastu aku nak menceburi bidang lain plak. menjadi penganggur berjaya. :P

tadi, kuar waktu lunch, walaupun aku tak makan, hami suruh belikan panadol. pening kata dia. muka pun semacam je aku tengok. ingat nak gi public jap. nak telefon member aku, bos ada kat ofis, kalo tak, selamat dah phone ofis tu aku gayutkan. so, sampai-sampai dekat public balai polis ayer keroh tu, aku pun dok raba dalam bakul motor aku carik purse. alamak! takde! mampus! aku mati-mati ingat aku dah bawak. patah balik le gamaknya. on the way balik ofis dah chuak gile, mana le tau tercicir pastu orang lain dah amik. woo woo, duit ada bape sen aje, yang penting ic dengan kad bank tu sume. pastu selamattt ada kat ofis, kat sebelah pc aku. fuhh! merasa le buat kerja bodoh, patah balik ofis. cheh. sib baik bukan kat kedai makan. mana mau letak muka, beb?

lepas gi public tu, aku balik umah aku jap. saje jenguk rumah. walaupun takde sape-sape. tetiba aku dapat idea bernas, pasni apa pun jadi, aku kene pakai streamyx. banyak mende aku leh buat. besok lah gi register line phone. tu pun kalo streamyx dah available kat tasik utama yang ketinggalan zaman ni.

anis balik minggu ni. cuti sekolah. ahad gi parit raja. kak liza anak pak bajuri kahwin. adoi, bile la plak turn aku yek? haha.

aku dua tiga menjak ni emosional je manjang. sket-sket rebeh. sket-sket rebeh. ntah le. kalo korang la, orang yang paling korang sayang tak share bende yang paling menggembirakan dia dengan korang tapi share dengan orang yang takde kaitan pun, apa korang rase? lebih-lebih lagi, korang tau bila terjumpa bende yang menggembirakan tu sendiri. pastu celebrate dengan orang yang takde kaitan tu? apa korang rase? aku? ntah le.

last-last aku gi makan mc'd sorang-sorang membawa diri. tapi tak best gak sebab aku tengah sedih pastu makan big mac tu tak rase apa. bosan gile. rugi je dah le beli large. vanilla coke dengan fries tu aku sumbat je telan macam pasir. huhuhuhuhu.

aku balik kampung hari ahad hari tu. jumpa ayait dengan cik wiwa. jumpe jumpe je, cik wiwa trus cakap pipi aku naik. waaaargh! sama cam lysa cakap. makin montel le aku ni. hehe. takpela. takde sape nak bising. mak aku lagi suke aku sihat. kurus sangat dia slalu komplen, hahaha.


i would like to thank a friend. i owe you so much. thanks for being there for me. you know who you are.

p/s : the situation happened when i met khaleel yesterday. i still have a crush on him. *disaster!* he's someone else's bf, huhuhu.

No comments:

Post a Comment