Thursday, April 02, 2009

Tak faham




Ini gambar bege m0zza. Fastf0od ni dah tuka k0tak jadi camni - wrapper yang ada burger holder. Sepatutnye k0yak tepi dan makan sambil pegang holder. Tapi ramai jugak yg tarik holder dan koyak cam ape je dan pegang bege tanpa halangan. So, idea asal yang bernas terus jadi cam tak berguna.

Aku tengah suka gabungkan perkara yang takde kaitan dalam satu entri. Harap maap kalo ade yang pening.

Sorang kawan aku ni, ada bf. Tak hensem, tak berduit, takde manners, tapi dah kapel bertaun2. Bukan kawan aku tu tak cantik, cume aku fikir dia berhak dapat yang lebih baik. Bahagian masing2. Tak kaco aku sudah.

Aku mahu lelaki yang sedap mata aku pandang, paham english aku dan aku paham english die, bleh jadi imam dan tau bace tahlil, kaye, berjawatan tinggi dan hensem gile beautiful hands and beady eyes.

Aku tak mintak banyak pun. Yang paling penting, die tak tinggal solat. Macam dah jumpe, tapi boleh tak aku cakap,

"mahukah kamu menikahi daku?"

Mesti die kate aku gile.
Hehe.
Biarla, aku suka bila aku menyukai.

Lupa kejap pada perasaan tak tahu.

No comments:

Post a Comment