Tuesday, April 07, 2009

kemahuan

her: yang, i nak seribu.

him: nak buat ape?

her: i nak beli phone baru. phone i kan dah rosak.

him: apa mimpi ni? selalu you tak nak i belikan barang untuk you. mahal la , membazir la, ape la.

her: lagi pun i banyak belanja la bulan ni, betulkan kete eksiden, itu la ini la.

him: hm, ok.


....dan si awek pun dapat la phone baru, yang dihadiahkan oleh si boyfriend , bukan pakai plastik, tapi cash ok?



uuuuu, aku pun nak bf husband camni. bf takbleh, nanti kalo clash kene pulang balik, jadi isu dan tuntutan. hahaha!!

4 comments:

  1. perhh..aku nk jgk..mn nk cari nih..ader ape2 borang nk kene isi x..aku tgh xder keje nih..hihihi

    **aku konfius, btol ker ko busy nih..ader jerk ms tulis blog nih

    ReplyDelete
  2. hahaha. setakat ayat 2-3 kerat boleh la. nak mengarang cam slalu, hampeh. dah, aku busy nih. x leh letak banyak2.

    ReplyDelete
  3. haha... klu twist condition... aku nk gk!!!

    Ala buat cm aku jerk... letak youtube best2... ok gk for share...

    ReplyDelete
  4. tah nye...
    nak jugak..
    aku xnk byk..
    nak 1 jek..
    xnak 2 pun..
    tlng lah...
    hehe...

    ReplyDelete