Monday, April 06, 2009

pemberitahuan : notification

aku dah start busy. nampak sangatla selama ni aku tak busy. entri sebelum ni ade gambar, maknanye aku wat moblog time kat umah.

so, aku mungkin tak dapat nak reply ym. tapi apa yang aku leh janji, aku akan bace sume msg ym. cume tak dapat prompt reply cam dulu. aku tak reti invisible. orang yang takde keyakinan diri je wat camtu. hahaha.

entri kat blog ni pun, aku cube usahakan. sebab dah kurang mende menarik berlaku dalam hidup aku yang boring ni.

weekend yang lepas, antara bende paling menarik dalam tahun ni. bak kate adik aku pun,

"hidup aku lebih bermakna bila ko dah keje."

ye, memang aku dah keje, tapi keje aku bukan cop duit, oke?

even kalo keje aku cop duit, aku lagi suke pegi bakar duit. sekali cop terus gi bakar. baru le keje aku bermakna. kan? kan? haha.

aku sangat suka bila aku busy. takde la rase bersalah sangat kalo gi bakar duit lepas busy cop duit kan? hahaha.

2 comments:

  1. btl2...
    ain,
    aku rs kite bukak kelab pembakaran duit jom...
    ko jadi presiden...
    ekekek...
    yan jd naib presiden..
    aku jadi ahli biase je lah..
    sbb aku jarang bakar duit (NOT!!!!)

    ReplyDelete
  2. ko tak leh menggalakkan isu pembakaran duit ini menular dan berleluasa, dil. bila ade persatuan, aktiviti pembakaran duit akan jadi lebih terancang dan memberi impak yang sangat maksimum kepada duit yang dicop. hahaha.

    ReplyDelete