Tuesday, April 28, 2009

ree. ah. lee. tee.

me: aku nak duit yang banyak. maknanya, bila aku shopping, banyak2 kali pun, sampai sudah aku tak nampak penghujung wallet aku. punyalah banyak duit aku kan?

him: ko ni gile ke ape? ko ingat ko hidup kat disneyland?

jawapan yang tak sempat aku cakap kat dia:

kalo aku dok disneyland, sampai sudah aku takyah risau pasal duit. duit la yang buat hidup aku bahagia, tapi dalam masa yang masa, sakit jiwa.

aku tak mimpi nak jadi jutawan, cukup sekadar tak payah nak fikir camne nak cari lagi banyak duit nak beli h0nda civik, boleh beli banyak kasut cam imelda, beli banyak buku bertahun-tahun pun tak habis bace.

ada banyak lagi, tapi malas nak cerita. nanti orang kate aku ni tak sedar diuntung plak, nak macam2.

nak gi beli kasut jap. oktengksbai.

No comments:

Post a Comment