Tuesday, April 21, 2009

jualan gudang, lagi.

dalam banyak-banyak sale, sale apa yang paling aku suka?

masa aku shopping dengan aman.

bila aku meroyan melihatkan harga-harga di sekeliling aku.

bila aku tak senang duduk melihatkan banyaknya yang tak diusik.

bila aku merasa sakit jiwa kerana tidak boleh terlebih belanja atau aku harus berpuasa.


bukan sale di s o g o.

bukan jua sale di v i n c c i atau n o s e walaupun aku gila kasut.

bukan juga sale di j u s c o.


tetapi jualan gudang m p h lah yang membuatkan aku jadi orang gila.

aku kan nerd yang berjaya, mestilah ade sindrom kutu buku / ulat buku / bookworm dan segalanya yang berkait lah senang cerita.


p/s: tapi aku tak minat plak gi pesta buku. kenapa ye? sebab pesta buku harga tak gila macam kat jualan gudang. kan kan?

No comments:

Post a Comment