Saturday, March 12, 2005

the art of missing

current y! status : layan lemony snicket. best woi.
thinking of : bila rindu - ruffedge

entry kali ni, pakai bm yerk. aku rindu plak nak menulis dalam bm. hehe.

aku sibuk dengan final exam sejak 2 menjak nih. skang nih menggaru kepala tak tau nak wat pe sebab last paper ari khamis depan.

balik rumah jap tadi. saje nak jengah rumah nak tengok benda baru yang mak cakap semalam. mak datang sebab aku mintak mak datang. semalam, diorang sakitkan aku lagi. tak tahan sangat sampai aku mintak mak datang jugak. aku dah tak terkata apa. terkedu ada, tergamam pun ada. tapi yang aku tau, semalam aku dah putuskan aku tak kenal 3 ekor babi tu lepas aku berbakul2 aku maki diorang. tak guna berunding dengan orang bodoh, sebab kita pun jadi bodoh skali. aku diamkan je walaupun zura suruh aku bahasakan diorang balik.

aku ingatkan masih ada ruang untuk bermaafan. sekadar mengharap pada yang memang tak sudi. babi-babi sekalian, korang dah kene samak pun, aku tak sudi. korang bukan manusia sebab korang memang takde perasaan.

yang aku tahu skang, aku tengah teringat kat dia. ingat nak tanya pasal inter-mcd wall-climbing, tapi waktu aku datang tadi, o.c. ada, trus la kensel plan. tengok kete dia yang comel tu cukupla. kita akan rasa sakit bila orang yang kita suka tak bagi respon yang kita harapkan, tapi rasanya lagi sakit bila orang yang kita suka bagi respon yang kita harapkan tapi seolah-olah macam nak lari dari kita. camana ek?

No comments:

Post a Comment