Thursday, July 30, 2009

kegilaan melanda

aku tak buat baju raya lagi.




tension betul. sebab aku lansung tak bleh pakai baju beli siap. ukuran badan cacat dan pelik tidak menyamai kebanyakan gadis-gadis lain. hahaha!









minggu ni boring gila sebab orang yang sepatutnya buli aku takde. tinggal orang-orang yang aku tak suka pulak yang keje buli aku minggu ni.

nak mc kene fikir berpuluh-puluh kali memandangkan kerja aku yang sekarang ni macam haram kesibukan nya.

aku benci gila dengan ade orang tu. siap la ko, time ko nanti, tengok la ape aku buat. dunia ni berpusing, memang aku akan pastikan time ko tu, aku pijak-pijak ko kasi duduk bawah, baru ko sedar langit tu tinggi nak mati.

pegi berambus.

ini adalah entry gila. sebab aku tak tau apa aku nak cerita dan dari mana nak mula. bai.

No comments:

Post a Comment