Friday, July 24, 2009

wicked week.

minggu yang gila.

minggu kene marah dengan encik lemon.

minggu yang hari-hari aku rase marah gila.

aku tak stress, tapi aku marah.

bila aku marah, aku jadi stress, walaupun aku tak nak stress.

bila aku marah dan jadi stress, aku susah nak tido.

bila aku susah nak tido, aku akan memulakan hari dengan bad day.

dah la hari-hari rase hangin, bad day lak tu.

dan aku menjahanamkan kesihatan diri sendiri dengan tidak sempat memakan sayur.

selsema, hangin, marah, stress, bad day, banyak kerja bertimbun-timbun
= aku pada minggu ini.

sekian.


p/s: happy birthday untuk orang yang selalu buat aku ketawa, yang selalu ajak aku kumpul duit buat modal bukak bisnes. yang selalu bising sebab nak jumpa aku kene wat appointment sebulan awal. aku message panjang2 wish kat ko, leh plak reply tq je? cheh, belanje aku nanti wey.

No comments:

Post a Comment