Thursday, March 05, 2009

makan

weekend ni aku nak balik, nak makan lots of things yang aku dah lama tak makan terutamanya mak aku masak. ye la, masak dengan kasih sayang, mau tak nye sedap, haha. tetiba teringat ayam kasih sayang makcik aku, peh meleleh jap.

  • nasi lemak nody kat bb dengan air buah skali. tak leh cakap ape, aku memang addicted dengan nasi lemak, silap-silap burger bodoh dia pun aku sebat skali.
  • popia cik noor kat up. makcik 25 ye, 10, 10 dengan 5. makcik ni pun dah kenal aku yang tak pernah order sikit.
  • apple donat! kalo adik aku ade la.
  • mee kari dengan satay kerang sebelah petronas takh. pergh!~~~
  • steamboat kat klb, tengok couple bodoh make-out, cam haram, wahahah!!
  • lepak kat cafe untuk kawan-kawan aje kat klb gak.

nostalgia la sume ni. aku NAK BALIK!!

No comments:

Post a Comment