Thursday, January 29, 2009

takdir Allah

aku memang tak percaya tang mimpi2 ni. sebab aku tido tak basuh kaki selalu mimpi aku merepek2. pastu aku tak ingat pun ape yang aku mimpi bile aku bangun tido.

tapi hari tu, aku tersedar je tido, terus aku tak senang duduk. rasa gementar yang teramat dan juga rasa sedih. orang cakap kalo kita kuat rasa perasaan bila baru bangun tido, betul la mimpi tu.

sampaikan terbawa-bawa aku jadi takut nak telefon, takut mimpi tu betul.

petang selasa haritu time aku siap-siap nak balik kl, member aku call beritahu, rakan sekelas aku dah dipanggil menghadap-Nya. terduduk aku sekejap.


Alfatihah buat Mohd Khairul Amin bin Aris. Semoga Allah mencucuri rahmat atas rohnya.

1 comment:

  1. mohon contact mecik (makcik Allahyarham Mohd Khairul Amin Aris)di zilahusin@yahoo.com

    ReplyDelete