Sunday, May 04, 2008

my wish list

my status on y! read:

wish-list:

5. pc baru

4. laptop baru

3. wireless broadband+modem

2. honda

1. KERJA BEST!!

a y! conversation spurred by this wishlist:

him : kahwin

him : list ke brp?

me : x de, x masuk lg list

me : tunggu 4 thn ke 5 thn lg

him : mak aihh

him : lama sgt

me : nak beli honda mane bleh pk kawin

me : hahahaha


yes, this is the current wish-list for now, with the objective of achieving the first priority before pursuing other wishes. ahem! kene kerja la dulu baru bleh beli honda. hehe.

oh, masih ade kurusus (ya, kursus yang bakal menurunkan berat badan aku lagi, haha!) ccna tajaan penuh. masih berharap aku boleh tak tidur selepas subuh dan meredah kesejukan pagi untuk menggenggam sekeping sijil percuma. sekian.

No comments:

Post a Comment