Tuesday, February 05, 2008

post yang takde kaitan

aku memang berkawan dengan kawan-kawan lelaki yang kurang sikit tahap sensitiviti diorang kepada benda2 sekeliling diorang terutamanya perasaan perempuan. aku dah terbiasa dengan lelaki yang konon-konon macho ni (hehe!), lelaki yang jiwang adalah fags, lelaki yang tak reti control perasaan adalah loser.

so, jangan salahkan aku bila:

  • aku tak cakap mana-mana aku nak pergi. aku tak reti nak repot segala pergerakan aku, kasi tau checkpoint aku. mak aku pun tak demand gitu.
  • aku gelak kat ko sebab ko tension gf ko x angkat tepon.
  • aku cuma cakap hai kat ko bila jumpa kat store. tu pun, nasib baik le aku tegur, daripada buat tak reti je, ye tak?
  • aku tak reti nak pujuk orang merajuk. aku memang fail dengan jayanya.
  • aku tido tak cakap. aku kalo tido trus je tido, takdela nak gi bagi tau semua, woi aku nak tido dah ni. lain le time tido aku bleh tulis mesej tuh.
  • aku tak balas mesej. kadang2 kredit takde. bukan aku tak nak balas, cuma aku amik masa lama nak karang mesej.
  • aku lebih kelelakian dari ko/bf ko. wahahaha!
  • aku cover soft-side/jiwang aku. hahaha! yer la, aku kan perempuan, please la.
  • demand lebih. aku bukan perfectionist, tapi aku mahu yang best. sape tak nak benda yang best kan?


aku penat la nak amik kisah. banyak lagi benda nak buat dan settle.

oh.

secara tiba2,

"ko dah makin kurus la"


trus aku rasa happy gile. ko perasan rupe nye aku ni, dulu dan sekarang. dulu budak kecik, skang aku dah nak grad dan nak beli honda civic sebijik, kasi tayang kat ko. haha!

No comments:

Post a Comment