Monday, October 08, 2007

mencuba melupakan

ramadhan tahun ni datang lagi.

terus terang aku cakap, aku memang happy puasa kali ni. bukan sebab baju raya aku 4 pasang tahun ni, oke?

kerja aku sepanjang jadi student semester ni, alhamdullillah, dapat siap (walaupun kebanyakannya aku siapkan dan abaikan 'babydoll' aku)

'baby' aku dapat disiapkan setelah aku berjaya blackmail kawan aku wahahah. gile jahat, tapi tu la kebenarannya. esok2 aku upload video baby aku berjalan2. baby yang sangat patuh.

'babydoll' aku pulak dah settle first-phase. lantak le aku dapat ape pun, sebab aku tau aku takde effort. sian babydoll. maybe cuti nanti aku bagi sepenuh perhatian kat dia.

aku tau ada orang sangat berbahagia ramadhan ni, aku pun tumpang happy untuk diorang. sebab aku dah lama resign. penat la pulak, duduk la sekejap. hehe.

pasal tu, nanti aku cerita. sekarang ni, nak menikmati ramadhan yang dah ke penghujung. sedih pulak rasanya nak tinggal ramadhan ni.

berbaur perasaan. malu pun ada. aku takde apa-apa.

bila kita dah susah, baru nak cari apa yang salah. bila dah tak ade, baru nak cari apa yang kita dah hilang.



i won't lose you. you will.

No comments:

Post a Comment