Wednesday, October 10, 2007

takde tajuk

malas betul nak fikir tajuk untuk contengan kali ni.

jangan suh aku kasi tajuk dengan buat rumusan. dengan jaya nye aku flunk, hehe.

untuk beberapa bulan aku menghilangkan diri:

  • aku suke hannah montana! jangan tanye kenapa.
  • aku belajar banyak benda mengenai banyak orang.
  • baca kurang dari 5 buku. banyak baca nota2 lecture wakakaka!
  • menggunakan pen2 yg kaler2 setelah bosan dengan lead pensil dan black pen.
  • * telah turun berat badan (walaupun belum dapat disahkan kebenarannye)
  • cukup tido. walaupun keje melambak2.
  • aku sayang HOD aku. hehehe.


dan baru sangat ni:

  • aku telah patah hati. untuk kesekian kali nya. balik2 tepuk angin je, penat jugak. last2 dari tepuk2 angin tu sia2, main gelombang mukhsin lagi best.
  • jumpa cik navy. sangat suke.
  • tah sape2 suke sangat kaco aku kebelakangan ni. aku bukan tak suke, tapi aku dah malas nak mula balik kenal orang.
  • suka dengar within temptation.
  • stimix aku jam. takde masa nak gi betul.
  • sangat gembira. dalam tengah-tengah sedih, aku boleh mencari mana gembira. penghargaan buat mereka yang telah meniup aku kembali, teguh bertapak.

yeah. aku memang terer buat poin. buat sementara nih, aku macam rajin nak memerah otak menulis dalam bm. hehe.

ucapan SELAMAT HARI RAYA ditujukan buat semua, terutama rakan-rakan yang berada di perantauan. kalo kene gi kelas pepagi raya tu, ingat kat aku weh. aku kene keje jugak raya nih. hehe. triple pay beb.

fyp report aku lum siap. sv kasi extend pulak. sape nak tolong aku wat fyp report? aku belanja mcd seminggu kehkehkeh. interested, kasi call.

selamat datang ketupat dengan kari, lemang dan rendang. paling penting, tat nenas dengan choc chips. biskut makmor adik aku beli kat pudu x sedap. ingat makan je aku ni. ye lah, setelah kecewa akan meninggalkan ramadhan nih, syahdu je rasa, trus ingat makan je.

saya akhiri penulisan karangan ini dengan ucapan,




puasa tak cukup, x leh raya! hehe.



1 comment: