Friday, June 25, 2010

pada suatu pagi yang bengang,

memang pagi yang bengang, sebab aku bangun dengan hang-over dan rase tak puas hati.

me: pade hal mekdi tu makin mahal kot
me: aku dah tak mampu dah nak beli
me: gigil2 bayar
her: ko beli yg extra double tuh watper
her: lain kali pegi time lunch
her: murah skit
me: hahaha
me: sini panas doww, jauh nak jalan gi mekdi
me: aku tak penah le beli double tu, pembaziran melampau
her: xmampu nak abiskn
her: itu mmg super duper gemuk ler kalo mkn
her: berjuta kalori agaknyer
me: berjuta?
me: lawak tol ko nih
her: spicy chicken mcdeluxe pn cecah seribu
her: kalo besarcamtuh hmpir ler sejuta
her: hahaha
me: ngok, mane ko belajar matematik?
me: dia tambah satu keping patty je lagi
me: lain sume same
me: hahahaha
her: hahaha
her: tuh campur ngan fries
her: ececeh
her: air karbonat

benda nih memang lawak gile, terus hilang bengang. nak2 aku bengang+hangin+tak puas hati, tapi aku plak kene pujuk orang lain yang bengang+hangin+tak puas hati. apatah lagi, orang lain tu yang aku dok bengangkan, hanginkan, aku plak kene pujuk dia? memang rase cam haram.

oh, time kasih untuk lawak di atas. buat kepala aku rase ringan sket, dan ade rase nak muntah hijau sebab banyak sangat angin masuk lepas ketawa guling2.

No comments:

Post a Comment