Wednesday, June 03, 2009

buat encik blog

kepada encik blog,

maafkan saya kerana telah mengabaikan anda dalam jangka masa seminggu ini.

saya tidak akan memberi alasan saya sibuk kerana alasan itu telah lapuk dan banyak kali digunakan.

mungkin saya telah kekeringan idea dan buntu untuk menulis.

mungkin juga saya lebih suka untuk menyimpan peristiwa yang telah berlaku dari menceritakannya kepada encik blog.

saya leka dengan yang sangat dekat di hati.

saya terburu-buru dengan kehendak encik lemon yang semakin galak menunjukkan kesadisannya.

saya jadi bodoh bila encik lemon ketawakan kepanikan saya yang tidak dapat melakukan kerja seperti kemahuan encik lemon yang tahape2.

ya, encik blog. saya tujukan lagu benc1nta kepada encik lemon. saya benci encik lemon, tapi saya cintakan kuasa encik lemon untuk menaikkan gaji saya.

terima kasih encik blog. budi baik encik blog akan saya kenang sampai server blogger mampus.

sekian.

3 comments:

  1. blog nih mmg en ker..bukan pn @ cik ker????

    ReplyDelete
  2. blog ini adalah encik. tapi empunya + tuan tanah + penjaga + semuanya berpangkat cik.

    sekian.

    ReplyDelete